Vrácení zboží

Spotřebitel má právo vrátit zboží (odstoupit od smlouvy o koupi zboží) do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.

 

POSTUP:

1. Zboží pečlivě zabalte, tak aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

2. Vytiskněte a vyplňte formulář, který přiložíte do balíčku ke vracenému zboží.

3. Balík zašlete na adresu: 

ZAZZA, s.r.o. 
POSTKOMPLET 
Jateční 436/77
400 18 Ústí nad Labem
Česká republika

Zboží se nevrací na dobírku. Takto zaslané zboží se nepřijímá a vrací se zpět.

4. V případě, že jsme přijali zboží, které bylo v neporušeném stavu (nenošené, v původním balení a s visačkami pokud je zboží mělo) peníze Vám budou převedeny na Vámi uvedený účet ve lhůtě 14 dnů.

 

Spotřebitel má právo po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako při nákupu v klasickém kamenném obchodě. Odzkoušet však neznamená začít zboží používat a po několika dnech vrátit prodávajícímu.

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen.

Spotřebitel nemůže vrátit náušnice, které byly uzavřeny v ochranném obalu a tento obal byl po dodání porušen.

Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy jen z části, tj. vrátí jen část zboží z celkové objednávky a tímto vrácením klesne hodnota objednaného zboží pod stanovenou částku, na základě které byla poskytnuta sleva na dopravu je spotřebitel povinen dodatečně uhradit náklady na dopravu.

Tento e-shop používá soubory Cookies. Soubory Cookies jsou nutné, aby e-shop správně fungoval, dobře se ovládal a zobrazovaly se Vám zejména produkty, které Vás mohou zajímat. Více informací.