Vrácení zboží

Spotřebitel má právo vrátit zboží (odstoupit od smlouvy o koupi zboží) do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.

 

POSTUP:

1. Zboží pečlivě zabalte, tak aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

2. Vytiskněte a vyplňte formulář, který přiložíte do balíčku ke vracenému zboží.

3. Balík zašlete na adresu: 

ZAZZA, s.r.o. 
POSTKOMPLET 
Jateční 436/77
400 18 Ústí nad Labem
Česká republika

Zboží se nevrací na dobírku. Takto zaslané zboží se nepřijímá a vrací se zpět.

4. V případě, že jsme přijali zboží, které bylo v neporušeném stavu (nenošené, v původním balení a s visačkami pokud je zboží mělo) peníze Vám budou převedeny na Vámi uvedený účet ve lhůtě 14 dnů.

 

Spotřebitel má právo po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako při nákupu v klasickém kamenném obchodě. Odzkoušet však neznamená začít zboží používat a po několika dnech vrátit prodávajícímu.

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen.

Spotřebitel nemůže vrátit náušnice, které byly uzavřeny v ochranném obalu a tento obal byl po dodání porušen.

Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy jen z části, tj. vrátí jen část zboží z celkové objednávky a tímto vrácením klesne hodnota objednaného zboží pod stanovenou částku, na základě které byla poskytnuta sleva na dopravu je spotřebitel povinen dodatečně uhradit náklady na dopravu.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.